ارایه خدمات پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات خریداران ارز از سوی زائرین عتبات عالیات

.

در راستای تصمیمات دولت محترم و بانک مرکزی مبنی بر تخصیص ارز به زائرین مراسم  اربعین حسینی(ع) و متعاقب آن تصمیم بانک ملی ایران مبنی بر عملیاتی نمودن آن با ارایه خدمات فروش ارز به زائرین عتبات عالیات از طریق پیام رسان "بله"، شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد(پارس) به عنوان بازوی عملیاتی و پشتیبانی فناوری اطلاعات بانک ملی فعالیت ویژه خود را آغاز نمود.

 درجهت اجرای تصمیم فوق از روز سه شنبه 28 مهرماه با دستور مدیرعامل محترم  شرکت پارس_ جناب آقای مهندس طاهری _ بلافاصله جلسات اضطراری تشکیل و نسبت به آماده سازی و ارتقاء زیرساخت های مورد نیاز اقدام عاجل بعمل آمد.

پس از تمهیدات لازم و تجهیز مرکز تماس امور مشتریان شرکت (Call Center)، بیش از 50 نفر نیروی متخصص ویژه پاسخگویی به زائرین محترم اختصاص یافت تا در طول تمامی ایام هفته و بصورت 24 ساعته در خدمت زائرین اربعین حسینی باشند.

در مدت 3 روز گذشته به تعدادی بالغ بر 17 هزار تماس زائرین محترم، توسط کارشناسان شرکت پارس پاسخگویی صورت پذیرفته است.

شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد(پارس)، ضمن آرزوی قبولی زیارت تمامی عزیزان آمادگی پاسخگویی همه جانبه به زائرین محترم را دارا می باشد.  

دیدگاه
ما را از نظر خود آگاه نمایید: