پرسش‌های متداول

بخشی از خدمات شرکت پارس به شرح ذیل می باشد: 

  • سرویس های دوره‌ای(PM) و عملیات پیشگیرانه
  • پیام امداد و اعلام خرابی
  • طراحی، توسعه و پشتیبانی شبکه
  • \شتیبانی نرم افزارهای تخصصی و بانکهای اطلاعاتی
  • تامین قطعات و تجهیزات
  • انبار فنی مرکزی و استانی
  • تعمیرات در استان ها و تعمیرات تخصصی

آشنایی بیشتر با خدمات شرکت پارس

 هدف شرکت این است که به مشتریان  خود کمک کند تا با اعتماد به پارس تصمیم های موثر اتخاذ کرده و پشتیبانی کالا و خدمات را در حوزه‌ی فناوری اطلاعات کاملا به ما بسپارند. جلب رضایت مشتریان با فرآیندی مطمئن دائماً مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 دستگاه های POS به طور خاص امن طراحی شده اند اما نحوه استفاده از آنها و رفتار شما هنگام پرداخت تعیین کننده میزان این امنیت می باشند.