امداد مشتریان

مرکز امور مشتریان در شهریورماه سال 1390 تاسیس شده است. (شماره تلفن 83386-021) و با تعداد 18 نفر کارشناس و فعالیت 24×7، درخط مقدم ارائه اطلاعات و خدمات به مشتریان می¬باشد. همچنین این مرکز در عین پاسخگویی به مشتریان، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می‌دهد و می‌تواند به صورت مستقل و در گستره‌ای ملی از طریق سیستم¬های ارتباطی نظیر پست الکترونیک، تلفن، پیام کوتاه، فکس و...‌ خدمات و پیگیری مورد نیاز مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند.
  • مشتریان بانک
  • ارتقاء سطح خدمت رسانی مطابق با خواست مشتریان

نکته مهم در اداره این امور، انجام برخی فعالیتهای عملیاتی و پشتیبانی فنی می‌باشد که باعث شده حجم فعالیت کارشناسان تولید، طراحی و توسعه سیستم¬ها در رفع مشکلات و یا انجام خدمات مقدماتی پشتیبانی (Helpdesk) تا میزان قابل توجهی کاهش یابد.

اهم فعالیت های امور مشتریان

  • پشتیبانی از 50 سامانه بانکی تحت وب
  • ارتقاء سطح خدمت رسانی مطابق با خواست مشتریان
  • حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای رفع مشکلات احتمالی با ایجاد تعاملی موثر بین مشتریان، شعب و سایر ادارات ذیربط به منظور ارایه خدمات با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن
  • پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص خدمات دریافتی از سوی شرکت
  • دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان و تلاش در جهت افزایش رضایتمندی آنان
  • رفع مشکلات به وجود آمده در حیطه دسترسی‌های مجاز به صورت عملیاتی
  • جلوگیری از سردرگمی مشتریان با ایجاد پل ارتباطی بین کارشناسان متولی توسعه سامانه‌های نرم افزاری، پایگاه‌داده، شبکه و سایر کارشناسان ذیربط در شرکت با مشتری
  • کنترل بر روند بروزرسانی پایگاه داده در سامانه‌های نرم‌افزاری مربوطه جهت پیشگیری از نارضایتی مشتریان
  • همکاری با ادارات حسابرسی و بازرسی، حقوقی و دعاوی و ادارات مرکزی بانک ملی ایران و نیز پلیس فضای تبادل و تولید اطلاعات(فتا) جهت بررسی شکایات بهره برداری¬های غیر مجاز الکترونیکی

این واحد مجهز به سیستم¬های پردازش بالا، سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، سرور تلفنی با 60 کانال خط E1 و دستگاه¬های تلفن¬ مبتنی بر IP (Viop) می¬باشد.

خدمات مشتریان

خدمات و پروژه‌ها

شرکت پارس پشتیبانی کننده تجهیزات رایانه‌ای و نرم افزارهای بانک ملی ایران در سراسر کشور می‌باشد و خدمات و پروژه‌ متنوعی را در این خصوص ارائه میدهد.