مرکز امداد شعب شرکت پارس در سال 1380 بهعنوان پل ارتباطی بین شعب بانک ملی با این شرکت در خصوص رفع مشکلات سیستمهای داخلی شعبه ، پاسخگویی به شعب و ادارات بانک ملی ایران ومراکز شرکت پارس به وجود آمده است.
-
افزایش کیفیت خدمات
-
بهبود روند پاسخگویی
-
کاهش زمان انتظار
مرکز امداد شعب شرکت پارس در سال 1380 بهعنوان پل ارتباطی بین شعب بانک ملی با این شرکت در خصوص رفع مشکلات سیستمهای داخلی شعبه ، پاسخگویی به شعب و ادارات بانک ملی ایران ومراکز شرکت پارس به وجود آمده است.
این بخش (شماره تلفن 83376-021) با دارا بودن 22 نفر کارشناس تا ساعت 18:30 (روزهای شنبه تا چهارشنبه) و پنج شنبهها تا ساعت15 و همچنین یک نیروی OnCall بصورت24 ساعته (شماره تماس 09101583362)، همواره در جهت بهبود روند پاسخگویی، کاهش زمان انتظار و افزایش کیفیت خدمات به حدود 3400 شعبه، 35 اداره امور و ادارات مرکزی بانک ملی ایران و 36 مرکز پشتیبانی شرکت پارس، تلاش مینماید.
شایان ذکر است، مدیریت و کارشناسان این واحد در ایام خاص (پایان سال، تعطیلی رسمی و ...) آماده پاسخگویی و رفع مشکلات میباشند.
خدمات و پروژهها
شرکت پارس پشتیبانی کننده تجهیزات رایانهای و نرم افزارهای بانک ملی ایران در سراسر کشور میباشد و خدمات و پروژه متنوعی را در این خصوص ارائه میدهد.