خدمات مشتریان شرکت پشتیبانی افزارهای رایانهای سداد «پارس» از دو بخش زیر تشکیل شده است:
- امداد مشتریان
- امداد شعب
برای توضیح بیشتر به بخش مربوطه مراجعه نمایید.
خدمات و پروژههای مرتبط
امداد مشتریان
مرکز امور مشتریان در شهریورماه سال 1390 تاسیس شده است. (شماره تلفن 83386-021) و با تعداد 18 نفر کارشناس و فعالیت 24×7، درخط مقدم ارائه اطلاعات و خدمات به مشتریان می¬باشد. همچنین این مرکز در عین پا ...
[جزییات]
امداد شعب
مرکز امداد شعب شرکت پارس در سال 1380 بهعنوان پل ارتباطی بین شعب بانک ملی با این شرکت در خصوص رفع مشکلات سیستمهای داخلی شعبه ، پاسخگویی به شعب و ادارات بانک ملی ایران ومراکز شرکت پارس به ...
[جزییات]
خدمات منظم و سریع شرکت پارس؛ تفاوت ما با دیگران
در دقت ماست.
مرکز امور مشتریان در شهریورماه سال 1390 تاسیس شده است. (شماره تلفن 83386-021) و با تعداد 18 نفر کارشناس و فعالیت 24×7، درخط مقدم ارائه اطلاعات و خدمات به مشتریان می¬باشد.
مرکز امداد شعب شرکت پارس در سال 1380 به¬عنوان پل ارتباطی بین شعب بانک ملی با این شرکت در خصوص رفع مشکلات سیستم¬های داخلی شعبه، پاسخگویی به شعب و ادارات بانک ملی ایران ومراکز شرکت پارس به وجود آمده است.