افتتاح سامانه نوبت دهی با برند پارس در شعبه رجایی شهر استان البرز

.

روزگذشته با حضور جناب آقای دکتر تکبیری مدیرعامل محترم شرکت پارس، جناب آقای مهندس نصر اصفهانی رییس محترم هیات مدیره شرکت پارس، جناب آقای محمودزاده رییس محترم اداره کل اطلاعات بانکی بانک ملی ایران، جناب آقای اسلامیان ریاست محترم اداره امور شعب استان البرز، جناب آقای مهندس پورحنیفه معاونت محترم پشتیبانی عملیاتی ،جناب آقای مهندس اصغری مدیر محترم پشتیبانی غرب کشور، جناب آقای احمدی مسوول نمایندگی استان البرز و هیات همراه در شعبه رجایی شهر استان البرز سامانه نوبت دهی با برند پارس به صورت پایلوت راه اندازی شد.

همچنین جلسه ای با حضور مدیرعامل محترم شرکت و رییس محترم هیات مدیره ، رییس اداره کل اطلاعات بانکی بانک ملی ایران ، رییس اداره امور شعب استان البرز، معاونین و مدیران ارشد و مسوولین شرکت  پارس در محل دفتر مدیریت اداره امور شعب استان البرز برگزار شد.

 ابتدا جناب آقای اسلامیان، ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم، از اجرای سامانه نوبت دهی با برند پارس در استان البرز به صورت پایلوت استقبال و تشکر کردند، ایشان تاکید کردند که ورود خدمات نوین بانکداری الکترونیک باعث افزایش درآمدها و در نهایت کاهش هزینه ها می گردد. همچنین استفاده از سامانه ها و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و در نتیجه خدمات بانکی  نوین در کمترین زمان و کاهش حضور فیزیکی مشتریان در شعب علاوه بر ایجاد رضایتمندی در مشتریان و صیانت از حقوق شهروندی در تحقق اهداف و شاخص های عملکردی بانک سهم بزرگی در بازار را به دنبال دارد.

در این دیدار جناب آقای محمودزاده، ضمن تشکر از جناب آقای اسلامیان به منظور تحقق اهداف در بخش انفورماتیک، حمایت ها و پیشنهادهای ایشان گفتند بانک ملی ایران از اجرا و راه اندازی سامانه نوبت دهی با برند پارس که تحت وب  و به صورت پایلوت می باشد در استان البرز استقبال می کنند.

همچنین جناب آقای دکتر تکبیری مدیرعامل محترم شرکت، ضمن تقدیر از نگاه ویژه ی جناب آقای اسلامیان مبنی بر درک تمامی دغدغه های بخش انفورماتیک اظهار نمودند که در بحث راه اندازی سامانه نوبت دهی یک تیم کارشناسی روی این سامانه متمرکز شده و تقاضای بانک را پوشش دادیم. جناب آقای دکتر تکبیری فرمودند با ایجاد سامانه های نوین و تحت وب، سامانه های موازی در سیستم غیرمتمرکز را به صورت کلی غیرفعال نموده و وعده راه اندازی سامانه های تسهیلات غیرمتمرکز و حسابداری به صورت تحت وب را تا پایان سال جاری دادند.

جناب آقای مهندس نصر اصفهانی، نیز از دستاوردها و محصولات نوین شرکت سخن گفتند و اینکه تمامی دغدغه های همکاران محترم در بانک ملی ایران، از نگرانی های ما در شرکت پارس می باشد و سعی داریم که پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از واحدهای بانک ملی ایران را به مطلوب ترین شکل ممکن برسانیم.

در پایان جناب آقای دکتر تکبیری  مدیرعامل محترم شرکت، از زحمات و همکاری های جناب آقای شهدی زاده ریاست محترم شعبه رجایی شهر تقدیر و تشکر نمودند. 

به گزارش روابط عمومی جناب آقای دکتر تکبیری و هیات همراه از نمایندگی استان البرز بازدید و در این بازدید از سیاست ها و اهداف کلان شرکت صحبت و رهنمودهای لازم را نمودند.

 

دیدگاه
ما را از نظر خود آگاه نمایید: